måndag 12 juli 2010

Det är varmt nu...




Så där ja. Kvällsdoppet avklarat och badbrallorna hänger på tork. Jag och Ebbe har fullt upp nu vet ni. Vi gungar, käkar mat i trädgården och jag passar på att leva ut min barndom tillsammans med min son. Ebbe kan ju vara lite mesig ibland men den sista tiden har han tuffat till sig lite och jag har svårt att hänga med i hans eskapader. Var var och badade härom dagen, till allas förtjusning men Ebbe diggade det stenhårt. Han ville inte upp. Vilket så klart roade både mig och Lovisa med det finns ju gränser för hur länge man kan vara i vattnet.


En annan typisk sak är att jag har samlat lite vänner i morgon för föräldrarhäng i parken. Klart som fan att det är den enda dagen det ska regna på en månad. Så nu måste jag ta mig tiden att göra en inbjudan på facebook vilket förmodligen inte kommer att ske...


Några bilder när jag och Ebbe var i lekparken kan ju kaske muntra upp...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar