måndag 31 maj 2010

Det ska va´ husvagn

Sorry. Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Man tänker att när man är pappaledig ska man göra det och det och det och...glöm det. Man har alltid något på spisen men aldrig det man har planerat. Jag tänker att ett blogginlägg är ingen konst att klämma in mellan pasta bolognese och en tupplur. Problemet är att jag tar lika många tupplurar som Ebbe och det är han som väcker mig efter en timmes eftermiddagslur med kuddavtryck på kinderna.... jaja nu uppdaterar jag iallafall och Ebbe sover utan mig denna gången. Vi var och hälsade på mina förädrar i deras husvagn utanför Ronneby. En fantastisk helg med god mat och väldigt lite öl. Faktum är att jag satt och laddade som tusan innan jag kom fram med tankar om öl och vin och snaps men när jag kl sju skulle lägga Ebbe somnade jag som vanligt själv och vaknade dagen efter klockan åtta. Fyra öl och utmattad av föräldrarskapet...här har ni lite bilder från resan. Innan jag somnade vill säga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar